Service en Garantie

Klacht Melden

Is er iets niet goed gegaan? Wij doen graag ons best om het op te lossen!

Mocht u klachten hebben of er is tijdens of na de levering van uw aankoop iets niet duidelijk of in orde, dan kunt u onze servicedienst inschakelen. Wij hebben rechtstreeks contact met onze leveranciers en meubelmakerijen. Herstelwerkzaamheden – voor zover aan de orde – worden veelal uitgevoerd door onze eigen meubelmakers. U staat centraal!

Vul het onderstaande serviceformulier in of stuur ons een e-mail: service@vantilgroep.nl

Vermeld in uw bericht uw gegevens (naam, adres, telefoon-, order-, artikelnummer en servicevermelding). Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Serviceformulier

 

Tevens is onze serviceafdeling maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar (van 9.00 tot 17.00 uur) via 072 - 512 24 48.

Garantie

De meubels in onze Van Til Outlet zijn stuk voor stuk showroommodellen, waarop de garantie die onze fabrikanten geven niet van toepassing is. Tevens staan onze showroommodellen in de Van Til Outlet los van de CBW garantie die u ontvangt bij aankoop van een nieuw meubel. 

Service Vragen

Scroll to top